marți, 18 octombrie 2011

Inele "First time"

Am incercat si eu o noua tehnica si anume modelatul sarmei si mi-au reusit nomentan numai inelele :P sper sa revin si cu bratari si pandante :)
Pana atunci sper sa va placa si voua inelele mele :)

Pret = 15 lei/buc

Model 1 - sarma modelaj, aluminiu, negru si piatra semipretioasa Bronzite de 12mm
Model 2 - sarma modelaj, aluminiu, bronz auriu si ca piesa centrala am folosit Coral Fosil
Model 3 - sarma modelaj, aluminiu, negru si margele "Ochi de pisica" verde crud
Model 4 -sarma modelaj, aluminiu, negru si margele "Ochi de pisica" verde
Model 5 - sarma modelaj, aluminiu, negru si margele din sticla - INDISPONIBIL
Model 6 -sarma modelaj, aluminiu, rosu si paitra centrala este turcuaz sintetic - INDISPONIBIL

Pret = 5 lei/buc

Model 1 - sarma modelaj, aluminiu,rosu
Model 2 - sarma modelaj, aluminiu, cupru rose

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu