marți, 22 mai 2012

Invitatii nunta

Clientii mei au fost pt mine deschizatori de drumuri lucru pentru care le multumesc din inima :****

Si uite ca in aceasta noapte deschid un nou drum (ce-i drept mai timid dar sper sa prind aripi curand) si anume invitatiile pentru nunta.

O prietena draga m-a rugat sa ii fac invitatiile pentru nunta si cu cateva indicatii de la ea iata ce a iesit


Mie imi sunt tare dragi :)
La realizarea lor am folosit hartie cartonata culoare crem si flori realizate manual din pasta polimerica, flori ce sunt in ton cu imaginea din interiorul invitatiei.

Si pentru ca mi-au placut asa mult am realizat o alta varianta a acestei invitatii pentru un cu totul alt eveniment (intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului - invitatie pt profesori)



Pentru cei interesati pretul unei astfel de invitatie este de 3,5 lei cu tot cu imprimare.
Se poate realiza in colaborare o varianta personalizata a acestui tip de invitatie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu