miercuri, 3 aprilie 2013

LISTA NEAGRA

Din pacate trebuie sa fac si eu o astfel de lista pentru ca unora tare mult le mai place sa isi bata joc de munca altora, din ce cauza  nu pot sa imaginez absolut deloc.

Asa ca prima nesimtita care este cap de lista:

1. BARBARIE DENISA ANDREEA - cu adresa: soseaua vergului nr 65 bl 17 sc b et 10 ap 81 sector 2 bucuresti - este foarte amabila, cere diverse informatii, zice ca are 2 fetite si ca este insarcinata in luna a 7-a

Sper sa nu ingros prea mult acesta lista. Greseala mea a fost ca nu am i-am cautat numele pe net ac atfel nu ma ardeam ins asta este, trebuia sa o patesc si eu.
Sfat: Cand primito comenzi de la persoanel necunoscute cautatile numele pe net prima data pentru ca nu stiti ce surprize veti avea :(

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu